.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
تبعیت پذیری از مشایی،شرط اول انتخاب وزیران بود


سایت جهان نیوز از تشکیل حلقه ای جدید در اطراف احمدی نژاد خبر داد.

این سایت نوشت:مشایی که به خوبی از میزان محبوبیت و اعتبار خود در مجلس آگاه است در این مرحله کمتر وزیران مد نظر خود را به مجلس معرفی کرده ولی شرط حداقلی تبعیت پذیری از مشایی یکی از ملاکهای انتخاب وزرا بوده است. پیش بینی می شود در روزهای آتی شاهد انزوای بیشتر یاران حقیقی احمدی نژاد و ظهور عناصر منتسب به مشایی در دولت دهم باشیم.

جهان نیوز افزود:مشایی که این روزها با تحلیل های خود، ضمن تلاش برای نشان دادن اختلاف در سطح عالی مسئولان کشور، اصرار عجیبی دارد که معترضان اخیر کشور را مخالفان رهبری و نه رئیس جمهور قلمداد کند! کادر سازی و چینش افراد نزدیک به خود را آغاز کرده است. انتصاب بقایی نزدیک ترین فرد به مشایی به عنوان معاون رئیس جمهور، تسهیل حضور احتمالی رحیمی و کردان به عنوان معاون و مشاور در کابینه، معرفی و انتصاب قریب الوقوع نزدیکان فکری وی در صنایع خودرویی و ماشین سازی کشور و تلاش ناکام برای معاون رئیس جمهور شدن ملک زاده که با دخالت رئیس وقت قوه قضائیه منتفی شد، از جمله این کادرسازی هاست.

این سایت همچنین خبر داد:صادق محصولی رفیق چند ده ساله احمدی نژاد این روزها به حالت قهر از وی جدا شده و اعلام کرده که به دولت بر نخواهد گشت


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.162 seconds.